vineri, 14 iunie 2013

Tot NOI, dar... minus 40+1!!!

Aceasta este clasa a XII-a A, din aceeaşi generaţie cu noi... Graţie lui Jannin, alături de poza noastră, se adaugă încă un grup de prieteni dragi şi pentru totdeauna. Spiritul LICEULUI TEORETIC NR. 3, devenit chiar în vremea noastră LICEUL "NICOLAE IORGA" va dăinui, noi aşa îi dorim din sufletele noastre de dincolo de vreme! La mulţi şi glorioşi ani, "NICOLAE IORGA"!!!
Graţie lui Angelin, a intrat în Galeria Generaţiei '72 şi clasa a XII-a B. Printre alţii, îi mai recunosc, după chipul lor de-atunci, pe Costică, bunul meu prieten, pe Angelin, iar în spatele Domnului Profesor Victor Obreja şi al dragei şi respectatei Doamne Profesoare Ana Poberejnic pe care am avut-o la clasă într-a XI-a şi a XII-a, se află Despina Nicolaidis! Vezi? Ai avut dreptate, Angelin!
E o bucurie! Astăzi, de Ziua Independendeţei, mi-a parvenit, tot graţie lui Angelin şi fotografia clasei a XII-a C! Nostalgic şi cam obosit, o recunosc în stânga pe foarte draga mea colegă din gimnaziu şi liceu Virginia (Gili) Apostolache. Şi mai constat că e singura fotografie în care apare domnul profesor Buculei. Şi... orice-ar spune Angelin, eu zic că flăcăul zâmbăreţ din dreapta este Bebe Novac... Am fost colegi de... Şc. Gen. 16.
a XII- a D - Nu cred că ar mai fi cuvinte de adăugat acum, după atâţia şi-atâţia ani... Doar pozele şi amintirile rămân... cât rămân, noi ne trecem încet, încet. Venim pe rând şi ne retragem... pe sărite (dinadins am "îndulcit" cele două verbe ale zicalei). Am un nod în gât privind fotografia... Mă gândesc la Nuţi Zaman, la Marius Costea, cel atât de potolit, la Eustratios Doukelis (Lake), care nici măcar la poza de grup n-a găsit de cuviinţă să vină..., la Nina, Milica, Tiba, Lucica, Marika, la buna mea prietenă Geta (cea cu teamă că nu intră-n bac'...) - la toate şi la toţi (câţi am mai rămas...)

2 comentarii:

  1. MULTUMIM MULT PTR EFORTUL DEPUS,SUNT ATATEA AMINTIRI MINUNATE AICI! Am o idee poate crezi ca e buna....,daca s ar putea sa faci rost de CONTURILE DE FACEBOOK ACTUALE ale colegilor nostrii,ca e "ultima moda" si am putea vorbii mai des,am fii la curent cu orice noutati! Ce zici????? Astept raspuns cu mult drag! Cornelia Alexandru(Florescu)

    RăspundețiȘtergere
  2. CONTUL MEU DE FACEBOOK ESTE :Cornelia Alexandru !!!! Al tau???????

    RăspundețiȘtergere