marți, 24 decembrie 2013

Un alt coleg

Dragă  Toni,
fii bun, rogu-te, când găseşti timp, posteazâ pe blogul promoţiei şi pozele colegului nostru GOLEA NIŢĂ - 12 A  la <<Colegi cu care nu ne-am întâlnit încă>> !... am primit acordul lui ! (sper să fii şi tu de acord!)... vezi attachment-ul!
Cu mii de mulţumiri şi înc-un LA MULŢI ANI!
Angelin



Dragule, orice rugăminte a ta, orice zvon că blogul ăsta încă trăieşte îmi umplu sufletul de speranţe...
Am considerat că e bine să postez separat mailul tău şi fotografiile de la Niţă! Aştept alte poze, alte iniţiative, alte semne că suntem încă împreună, peste ani şi ani!
MULŢ' ANI să vă dea tuturor DOMNUL!
AN

2 comentarii:

  1. SARBATORI FERICITE TUTUROR! CRACIUN MAGIC ALATURI DE TOTI CEI DRAGI! UN AN NOU MAI BUN 2014 ! VA IUBESC MULT PE TOTI! Cornelia (Nusa) Florescu(Alexandru)

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULŢI ANI, ŢIE ŞI TUTUROR DIN "40+1"! Domnul să vă binecuvânteze şi să vă ofere numai bucurii!
    Şi eu îi iubesc pe toţi cei ce-mi sunt apropiaţi încă de la frumoasa şi nebuna vârstă a adolescenţei!!!

    RăspundețiȘtergere