joi, 13 iunie 2013

Poftiţi să revedeţi locurile adolescenţei noastre!

Vrem, nu vrem să recunoaştem, la început a fost... Liceul (Teoretic nr. 3, apoi "Nicolae Iorga") şi abia apoi am apărut noi, învăţăceii. Aşa că, dragii mei, să facem câţiva paşi împreună şi să vedem cum arată astăzi minunata noastră şcoală! Câtă emoţie şi câtă nostalgie acum, după ani!...
P.S. Niciodată nu e prea târziu! Abia acum mi-au parvenit de la Jannin, via Angelin, aceste grozave fotografii...
În final, trei fotografii de la întâlnirea preliminară de vineri seara şi trei de la începutul ceremoniei.






































2 comentarii:

  1. MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU ACESTE POSTARI UNICE!REGRET NESPUS CA NU AM PUTUT SA FIU ALATURI DE VOI! VA IUBESC MULT PE TOTI!

    RăspundețiȘtergere
  2. MINUNATE AMINTIRI......SUNT CEI MAI FRUMOSI ANI DIN VIATA NOASTRA DRAGII MEI COLEGI!

    RăspundețiȘtergere