vineri, 19 iulie 2013

Bun venit celor cu care nu ne-am întâlnit încă!

În poza de la 12 C, în centru, sus, este o fată cu cozi, în stânga lui Laioş Steluta (nu în dreapta ei!, nu cea cu codiţe în tor!): este Cornelia Forescu (Alexandru), azi profesoară de limbi moderne, pensionară (din câte am înţeles). Ea mi-a trimis aceste două poze din attachment pe o1.o7. şi mi-a acordat, acum 30 de minute, la telefon, permisiunea să le postăm pe blogul promoţiei!
Vă trimit şi vouă pozele ei, ca să vă amintiţi de ea (io-mi amintesc bine!) şi să vedeţi cum arată acum, iar pe Toni îl rog să-i posteze fotografiile sub un titlu nou, să zicem, "Bun venit celor cu care nu ne-am întâlnit încă" şi să lansăm sub acest titlu şi o invitaţie celor care doresc sau sunt de acord, să ne trimită poze cu ei aşa cum arată astăzi spre a-i revedea şi spre a fi mai uşor recunoscuţi de fiecare dintre noi, ceilalţi colegi.
Cu sănătate,
Angelin
Nuşa
Eu, de Florii


 

Un comentariu: